Avatar billede tcp Nybegynder
30. august 2011 - 09:01 Der er 9 kommentarer

Vurdering af Mjvision.dk

Søger lidt feedback på http://www.mjvision.dk/

Hvad mangler siden ?

Havd kan gøres bedre?
Avatar billede Martin-Rene Nybegynder
30. august 2011 - 09:12 #1
Dette kan godt være lidt krakilsk, men på produktsiden der mangler lidt mellemrum mellem "Produkt" og "TV-Overvågning" og de andre produkter. Lidt luft så det ikke virker så klemt.

http://billedeupload.dk/photo/2011-08/84cfa4a0/Capture.JPG.html

Backup(Copy/paste linket)
http://billedeupload.dk/upload/files/2011-08/84cfa4a0.jpg
Avatar billede tcp Nybegynder
30. august 2011 - 09:17 #2
Ja det tror jeg at jeg vil give dig ret i, tror jeg skal have fundet et nyt sted til de links !
Avatar billede Martin-Rene Nybegynder
01. september 2011 - 11:21 #3
Lige lidt mere:
Der mangler sammenhæng i fontene og fontenes farver. På "Produkt" side skriver I med en font i en farve, men det på "Profil" er en anden font med en anden farver (dog den samme som på "Nyheder" og "Kontakt").
Er dette meningen?

Må jeg foreslå en underside eller punkt, hvor I meget kort beskriver lovens punkter angående overvågning evt. bare et link. Dette gør at evt kunder kan se, hvad de må og ikke må.
Dette kan måske hjælpe med at give kunderne et indtryk af at I kender lovgivning og derfor kan afværge evt. problemer i henhold til denne og at jeres installationer følger loven.
Avatar billede tcp Nybegynder
05. september 2011 - 10:19 #4
Super

Rettet lidt i overskriften på siderne

og oprettet denne http://www.mjvision.dk/nyheder/2011/09/05/lov-om-tv-overvagning/
Avatar billede Martin-Rene Nybegynder
05. september 2011 - 11:15 #5
Ang. den nye side så ser det fint ud.
Men jeg havde tænkt på om det ikke var en ide at lave det som en fast underside til "Produkter" eller som sit eget selvstændige faneblad. Det vil måske være lidt voldsomt at lave et faneblad kun med dette men det kan være en fordel.

Ang. Overskrifterne så kigger jeg forbi siden senere.
Avatar billede Martin-Rene Nybegynder
12. september 2011 - 16:41 #6
Kan se I har fået lavet lidt om på produktsiden.
Se fint ud.
Avatar billede tcp Nybegynder
12. september 2011 - 19:44 #7
Ja flere ider?
Avatar billede Martin-Rene Nybegynder
13. september 2011 - 18:41 #8
Tja... det er forskel på placering og font på overskrifterne på "Produkter" og de andre sider.
Hvis du kigger på "produkter" og sammenligner den med de andre sider, kan du se at ordet "produkter" er en anden font og placeret anderledes end overskrifterne på siderne Profil, Nyheder og Kontakt.
Avatar billede Martin-Rene Nybegynder
28. maj 2014 - 10:12 #9
Afmelder overvågning pga af spørgmålets alder og manglende feedback fra anmelder.
Hvis der er spørgsmål til mit indlæg, så er du velkommen til at skrive direkte til mig.