Avatar billede zkov82 Nybegynder
01. september 2011 - 08:44 Der er 2 kommentarer

Præcis vægt tilsluttet computer til dataindsamling

Hej.
Jeg er ved at lave et projekt, hvor vi skal lave et system, som brugere kan bruge til at veje alle mulige ting. Jeg tænker at det skal bestå af en eller anden form for trykfølsom flade som aflæser vægten. Disse registreringer skal gemmes i en database så vi kan bruge det til at lave statistik på bagefter.

Jeg har kigget lidt på denne side:
http://www.arduino.cc/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl?num=1285170996
for at få lidt inspiration, men da jeg primært er programmør er jeg lidt tilbageholdende med at gå for langt ned i i hardwaren.

Jeg vil derfor høre om der er nogen der kender til et setup der er lidt mere plug'n'play end ovenstående?
01. september 2011 - 10:09 #1
Point ude: 1.675 ?
Avatar billede zkov82 Nybegynder
01. september 2011 - 12:03 #2
Gider du ikke godt slappe lidt af?
Hvis du rent faktisk gad at bruge lidt mere end bare 30 sek på at kigge på mine spørgsmål, så kunne du se at jeg har requestet svar fra mange af deltagerne uden at de har givet mig det.

Jeg ved ikke rigtig hvad din vinkel er her, udover at være en selvretfærdig troll! Men dem skulle der jo eftersigende også være en del af på nettet...