Avatar billede mjense173 Nybegynder
02. september 2011 - 11:54 Der er 3 kommentarer

Indlejring af html-side i en anden html-side.

Jeg har en html-side inkl. <html> og <body> tags. Som jeg skal vise i midten af en anden side.

Altså vil der komme flere <html> tags i samme side.
Det er også muligt at der står noget <style> eller lign i siden.

Den eneste mulighed jeg ser, hvor man undgår at den inlejrede side ødelægger siden udenom, er ved at placere den i en frame.

Men er det den eneste mulighed?
Avatar billede bredbaandmobilt Nybegynder
02. september 2011 - 14:40 #1
Du kan også lave en iframe eller en include i .php
Avatar billede olebole Juniormester
02. september 2011 - 21:33 #2
<ole>

Du kan bruge en iframe - men ikke include i PHP

/mvh
</bole>
Avatar billede aitnemed Novice
03. september 2011 - 17:29 #3
Hvis du har adgang til den webside, du ønsker at indlejre, så kunne du overveje at omdanne den til php, så den netop kan indlejres via en php include (det vil bl.a. sige at strippe den for <html> og <body> tags).

Den primære grund til at jeg anbefaler dette er, at hvis man ønsker at det indhold, der skal indlejres, skal kunne være muligt at finde på en søgning i Google, så vil en iFrame være at skyde sig selv i foden.