Avatar billede pillpopper Nybegynder
04. september 2011 - 21:52 Der er 1 løsning

Problemer med trådløst netværk efter XP PRO installation

Jeg har et problem med mit trådløse netværk.

Problemet er at, efter jeg har installeret XP PRO så har jeg problemer med det trådløse netværk i form af jeg ikke kan komme på nettet med det da det ikke virker som, det normalt skal.

Jeg har hentet driveren ned til det netkort der er i den bærbar.
Men nede på bundlinjen over ved uret er der det trådløse PC ikon som, man kan se. Men i selve PC ikonet er der os et lille rødt kryds der lige som indekere at, der er noget galt.

Når jeg så trykker på "Vis tilgængelige trådløse netværk på PC ikonet" så kommer boksen frem hvor man normalt kan vælge imellem alle de trådløse netværk der er tilgængelige.

Men de trådløse netværk der gerne skulde blive vist gør det ikke -(der er 6 stk. tilgængelige i alt kan jeg se fra min 2. PC) men istedet for så står der i boksen det her:

Windows kan ikke konfigurere denne trådløse forbindelse.

Hvis du har aktiveret et andet program til administrere denne trådløse forbindelse, skal du bruge denne software.

Hvis du vil have windows til at, konfigurere denne trådløse forbindelse, skal du starte tjenesten Automatisk konfiguration af trådløse enheder (WZC). Hvis du vil have oplysninger om hvordan tjenesten startes, skal du se i artiklen 871122 i Microsoft Knowledge Base på webstedetwww.microsoft.com

Jeg har se efter denne artikel fra microsoft.com men kan ikke finde noget om det artikel nr. 871122. Så det microsoft.com skriver er der ikke noget hjælp i.

Er der nogle der ved hvordan jeg løser dette problem.??

Jeg giver 200 point for en endelig løsning så det trådløse netværk virker og kan gå på nettet med.
Avatar billede pillpopper Nybegynder
05. september 2011 - 08:02 #1
jeg har fundet løsningen og rettet problemet så nu virker det igen.

Tråden er lukket.