Avatar billede misbruger Nybegynder
06. september 2011 - 11:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke finde et adresse kartotek

Og vi er i Outlook 2010...

Hvis jeg prøver at skrive en ny mail, og vil vælge modtageren fra adressekartoteket, så kan jeg sagtens vælge det fra listen.

Hvis jeg klikker på "Addressekartotek" i toolbaren, kan jeg vælge mit adressekartotek i dropdown boxen ved siden af "Søg"

Men går jeg ind under "Kontaktpersoner i menuen (Navigationsruden), så er adressekartoteket der ikke?

Før i tiden var der noget med at så skulle man ind på oversigen over adressekartoteker og trykke "Vis denne mappe under kontakpersoner", men den funktion kan jeg simpelthen ikke finde under Outlook 2010...

Jeg har prøve alverdens, og er ved at blive småbims?!?!?
Avatar billede misbruger Nybegynder
06. september 2011 - 11:39 #1
En lille tilføjelse...

HVis jeg åbner mit adressekartotek, og vælger den specifikke mappe "X" (den som er væk under kontakpersoner), så kan jeg vælge den der i dropdown boksen og vælge egenskaber

Så kommer der en find lille boks op hvor der står GEnerelt:
"Informationstjeneste": "mig@minmail.dk"
"Mappe med kontaktpersoner": X

Så er der en knap hvor der står "Handlinger", og når jeg trykker på den, kommer der en "kontaktperson-dialog" frem, hvor titlen er "00000000000000000000..."
I denne er der igen et lille egenskabs ikon, som man kan trykke på, og der kan man vælge "Føj til kontakpersoner i outlook", men vælger jeg det, siger den "En dialogboks er åben. Luk den, og prøv igen"
Avatar billede tlaursen Nybegynder
06. september 2011 - 14:18 #2
I Outlook 2010 > Filer > Kontoindstillinger > Adressekartoteker > Ny > Yderligere adressekartoteker > Outlook-Adressekartoteker.

Så skulle det virke.
Avatar billede misbruger Nybegynder
06. september 2011 - 14:51 #3
Ja det er for at oprette et nyt adressekartotek, men jeg har allerede et.
Det jeg ikke kan, er at se mappen "X" under det eksisterende adressekartotek, selvom mappen findes
Avatar billede misbruger Nybegynder
20. december 2011 - 10:23 #4
luk uden svar