Årsager kan være 
1) URL parametre er frasorteret i analysepofil. dvs der vises ingen URL der indeholder ? eller &
Løsning kan findes i URL rebuilding
2) Hvis du har andre parametre i pages rapporten og mange dynamiske URl, så kan der være ramt en table limit for pages rapporten. Dvs der en grænse for hvor mange forskellige urler der vises i rapporten og nye URL vises ikke når grænsen er nået.
Har du en software udgave kan du selv hæve table limits og skal ellers kontakte webtrends hvis du har en Ondemand udgave.
PS: Vær forsigigt med at hæve table limits på ældre hardware, da analysetid og hardware belastning kan øges voldsomt afhængigt af trafik og websitets URL-struktur
3) Der findes også en URL truncation i Webtrends, som måske har trunkeret din URL. Igen det kan ændres.
NB: Fordelen ved løsning 1) er at den er hurtig og nemt til rapportering, men rummer en ulempe ift til SEO idet hver ny URl-parameter skaber en ny side med samme indhold og det regnes som duplicate content i søgemaskinerne. 
Hvis du vil være helt sikker på at få en god rapport der måler korrekt uden at generere duplicate content, vil jeg anbefale at du kontakter 
www.visionize.dk som er den danske Master Reseller af Webtrends. Der er rigigt mange settings der kan arbejdes med i Webtrends, så en erfaren konsulent sparer meget tid ift til opsætning.
PS: Hvis du har Marketing Lab 8.5 vil jeg også anbefale at få vurderet mulighederne for en opgradering og om du har en standard eller Advanced/commerce udgave. I sidstnævnte kan der bygges custom dimensions og measures, så du kan egentligt oprette en Custum Pages report der kun vise URL der indeholder eks .*link.*