Avatar billede m0rfar Nybegynder
08. september 2011 - 22:25 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Alle programmer åbnes i internet explore

Hejsa eksperter.

Jeg ligger inde med en Toshiba satelite c660 der er helt ny.
OS win 7.

Mit problem er at alle ikoner for programmer i menuen start og alle genveje der er findes åbnes i internet explore.

Forstår simpelthen ikke hvad det skyldes. Når jeg højreklikker på et program kan jeg se under egenskaber - generalt at de alle står som LNK filtype. Ved simpelthen ikke lige hvordan jeg skal få det fixet.

Takker på forhånd.
Avatar billede Slettet bruger
08. september 2011 - 22:34 #1
Har du husket at prøve en alm systemgendannelse ?

Altid et forsøg værd

http://windows.microsoft.com/da-dk/windows-vista/System-Restore-frequently-asked-questions
Avatar billede vejmand Juniormester
08. september 2011 - 22:54 #2
http://www.sevenforums.com/tutorials/19449-default-file-type-associations-restore.html

Der er nok lnk - Shortcut link (LNK) files. du skal have fat i.....følg guiden i linket.
Avatar billede vejmand Juniormester
08. september 2011 - 22:55 #3
Altså, hvis systemgendannelsen ikke virker....
Avatar billede m0rfar Nybegynder
09. september 2011 - 14:03 #4
fandt ud af det ved hjælp af et tidligere spørgsmål du også har svaret for så fandt ud af det rimelig hurtigt. Men takker for svaret anyways :)
God weekend

men bare skriv point svar så får du dem anyways :D
Avatar billede vejmand Juniormester
09. september 2011 - 14:23 #5
Oki, godt du fik problemet løst.  :-)

Vi ku jo alle dele pointene......
Avatar billede Slettet bruger
10. september 2011 - 15:57 #6
Jeg springer bare over :-)
Avatar billede m0rfar Nybegynder
26. april 2013 - 14:12 #7
værsgo dog lidt sent ude :)
Avatar billede m0rfar Nybegynder
26. april 2013 - 14:12 #8