Avatar billede fassosa Nybegynder
10. september 2011 - 14:19 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Et computersystem

Hej

Jeg vil lige spørge om hvordan et computersystem er bygget op ?
Og hvordan hænger det sammen ??

/Creditor system ?/, /learning mgmt system?/, /Web browser/ <--Applikationsprogrammer
/Compilers? /, /Editors/, Command interpreter/
Operativ System
^^ Software
Machine language
mikroarkitektur
Fysiske enheder

^^ hardware

Please jeg har brug for en hurtig forklaring..
Jeg forstår intet af dette system
Avatar billede fassosa Nybegynder
10. september 2011 - 14:31 #1
Og en forklaring på The System Bus
Avatar billede 220661 Ekspert
10. september 2011 - 14:59 #2
Den ene tjeneste er ikke mere værd end den anden, så derfor bør du tage et tjek på dine åbne spørgsmål.
Uddel point til dem der har hjulpet, og luk de andre som der ikke har været indlæg i. Så kan det være motivationen for hjælp er større. Jeg må dog melde pas på du spørger om her.
10. september 2011 - 16:15 #3
www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/fassosa Point ude: 1.155 ? - Du HAR fået det at vide før...
Avatar billede fassosa Nybegynder
10. september 2011 - 17:17 #4
Nej, hvor er det lamt det her !! Tag jer sammen !
Avatar billede 220661 Ekspert
10. september 2011 - 17:23 #5
#4 Vi tager os også sammen med brugere der vender tilbage i trådene når der er stillet et spørgsmål. En øvelse du burde øve dig på.