Avatar billede thedd Novice
11. september 2011 - 17:02 Der er 5 kommentarer

ekstern grafikkort

hej..
jeg sidder med et program der kræver et ikke integreret grafikkort og da min pc er en alt-i-en pc ville jeg høre om der er nogle der ved hvordan man på en eller anden måde kan få pc'en til at tro at man har et eksternt grafikkort... håber det er uddybet nok til at kunne forstå eller må i jo spørge ind til det...

på forhånd 1000tak for hjælpen
danny
Avatar billede Blueeyez Mester
11. september 2011 - 17:05 #1
Hvilket program snakker vi om?
Avatar billede thedd Novice
11. september 2011 - 17:29 #2
det hedder WYSIWYG lightning
Avatar billede Blueeyez Mester
11. september 2011 - 18:49 #3
når du skriver din pc er en alit-i-en-pc mener du så at graffikkort er onboard eller? Er det en stationær vi snakker om?
Avatar billede thedd Novice
11. september 2011 - 19:07 #4
af hvad jeg har forstået på det jeg har læst om den er det onboard
Avatar billede Blueeyez Mester
11. september 2011 - 20:13 #5
Okay, er det bærbar eller stationær?