Avatar billede wizard9010 Nybegynder
13. september 2011 - 09:45 Der er 4 kommentarer

exchange 2003 i windows 7

Hej
Jeg har et problem med at bruge min mail fra en Exchange server i IE9, jeg kører med windows 7. Når jeg forsøger at skrive en mail kommer der et rødt kryds der hvor jeg burde kunne skrive. Håber der er nogen der kender til problemet
Avatar billede mr.d Nybegynder
07. oktober 2011 - 00:12 #1
Jeg er næsten sikker på det er et problem i IE9.
Prøv om det ikke virker med eks. firefox.

Jeg har flere sider Bla. admin til mit spam filter som bare ikke funger med IE9.
Avatar billede wizard9010 Nybegynder
10. oktober 2011 - 16:25 #2
I Firefox er der som du skriver ingen problemer, men jeg ville gerne bruge det fra IE, da jeg man har nogle flere funktioner når man vælger premium der hvor man logger ind.
Avatar billede mr.d Nybegynder
10. oktober 2011 - 16:35 #3
Så skal du afinstallere IE9 og  prøve med IE8 er jeg bange for..
Avatar billede wizard9010 Nybegynder
11. oktober 2011 - 10:43 #4
Tak for tippet, men det hjælper desværre ikke!