Avatar billede Mathias662 Nybegynder
16. september 2011 - 19:16 Der er 14 kommentarer og
2 løsninger

HJÆLP!!!

Jeg kom ved en fejl til at slette alle data på min Eksterne harddisk! Den var fyld med film, musik, biller, og nogle .exe filer! Er der nogen måde jeg kan gendanne min data på! please HELP!
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
16. september 2011 - 19:19 #1
Avatar billede Mathias662 Nybegynder
16. september 2011 - 19:22 #2
Kunne jeg måske lokke dig til at at give en lille forklaring på hvordan det virker?
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
16. september 2011 - 19:33 #3
Du installere programmet.

Start programmet.

"Vælg" (øverst til venstre hvilket drev som skal scannes.

Tryk "Skan".

Makér til venstre flueben og den gemmer dine filer igen.

PS: Der findes en funktion der hedder : Gendan mappestruktur..

Tryk på "indstillinger..." + "Handlinger" + flueben i

"Gendan mappestruktur" +

"Ok" + "Skan"..
Avatar billede Mathias662 Nybegynder
16. september 2011 - 19:42 #4
Wow.. Beregner tilbageværende tid... 15 timer... Skriver igen nå den er færdig, så du kan få nogle point:-D
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
16. september 2011 - 19:52 #5
OK.
Avatar billede 220661 Ekspert
16. september 2011 - 20:03 #6
Håber du får løst problemet. Her er en side med andre programmer der også kan slette data fra forskellige medier.
http://digifile.dk/download.php?katid=33
Recuva er også med her
Faktisk laver Piriform nogle fantastiske freeware programmer som jeg har stor glæde af.
Avatar billede Mathias662 Nybegynder
16. september 2011 - 20:07 #7
Tak for det 22061:-)
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
16. september 2011 - 20:50 #8
220661 >> Du mener vel genskabe filer og ikke slette data ? (O:
Avatar billede 220661 Ekspert
17. september 2011 - 09:09 #9
Ja selvfølgelig gjorde jeg det. Beklager
Når man arbejder i flere tråde på en gang flyder det nogle gange lidt sammen.
Siden jeg linker til her er faktisk et opslagsværk. Kigger man i venstre side er der en oversigt over hvad den indeholder.
Avatar billede Mathias662 Nybegynder
17. september 2011 - 09:16 #10
nejnejnej... Min computer har stået hele natten, og banket løs for at gendanne de filer... Nå jeg står op, står der en eller anden mærkelig fdjlmeddelae, og ingen af mine filer er gendannet... Prøver noget af de forslag du har linket til 220661:-/
Avatar billede 220661 Ekspert
17. september 2011 - 09:21 #11
Held og lykke
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
17. september 2011 - 09:23 #12
Det var mærkeligt har aldrig haft problemer med programmet på andre maskiner..

Du installere programmet.

Start programmet.

"Vælg" (øverst til venstre hvilket drev som skal scannes.

Tryk "Skan".

Makér til venstre flueben og den gemmer dine filer igen.

-Minus "Gendan mappestruktur"-
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
17. september 2011 - 09:33 #13
(Dem som du markere med grøn og ikke gul/rød).
Avatar billede Mathias662 Nybegynder
18. september 2011 - 12:25 #14
JAAAA! Jeg kørte et af de programmer du have linket til 220661. Og det fik nogle af mine filer igen. Det havde sikkert gendannet hele min disk hvis jeg gav den lov, men da den kun nåde 1% på 3 timer, så gad jeg ikke rigtigt at vente. Dit link var også meget nyttigt MichaelIWJ-IT:) så læg lige et svar begge to:)
Avatar billede 220661 Ekspert
18. september 2011 - 13:55 #15
svar
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
18. september 2011 - 15:20 #16
Oki.