Avatar billede brejl Nybegynder
17. september 2011 - 11:19 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

IE kan ikke vise websiden, men Chrome kan

Efter at have brugte min nye HP stationær en uges tid og brugt IE explorer 9.0 med Windows 7  64 bit, kan IE pludeslig ikke komme på nettet: "Internet Explorer kan ikke vise websiden". Diagnose af problemet løses ikke problemet, for  netforbindelsen er god nok, både med Chrome og Outlook.
Det virker, som om der var sat et flueben i Arbejd offline et eller andet sted.
Avatar billede ShippingNews Nybegynder
17. september 2011 - 11:50 #1
Jeg går ud fra du har tjekket at der ikke er hak ud for work offline i menupunktet file - hvis ikke menupunkterne er vist så tryk på <alt> så de bliver vist. Hvis du har tjekket dette så prøv at tjekke under værktøjer (tools) Internet indstillinger (internet options) og kig på fanen forbindelser (connections) - sikr dig at indstillinger herunder er til den relevante forbindelse.
Avatar billede brejl Nybegynder
17. september 2011 - 12:02 #2
Der er ikke hak i Work offline.
Ruden i forbindelser er tom.Klikker på konfigurer. Svar: Du har forbindelse til internettet. Klikker på Søg på internetettet nu og minsandten: Jeg er på.
Når jeg starter IE igen, skal samme procedyre til igen for at komme på, men det burde IE vel kunne indstilles til at huske.
Avatar billede brejl Nybegynder
17. september 2011 - 13:38 #4
Jeg har nu hentet ccleaner og ladet den foretage tusinder af fix.
Jeg har AVG betalingsudgave med aktiv antispyware, så jeg tør nok ikke lige hente spywarefri, men det skulle vel heller ikke være nødvendigt.
Desværre hjalp det ikke på mit problem.
17. september 2011 - 13:45 #5
...så jeg tør nok ikke lige hente spywarefri... Ikke forstået ?
Avatar billede brejl Nybegynder
17. september 2011 - 14:00 #6
Pardon. Jeg opfattede i første omgang, at det var et anti-spywareprogram, som jeg også skulle hente, men har nu forstået, at det "kun" drejede sig om ccleaner, som desværre ikke hjalp.
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
17. september 2011 - 14:05 #7
Spywarefri = Forum..
Avatar billede brejl Nybegynder
18. september 2011 - 16:36 #8
Jeg fik den gode ide, atporøve at starte IE fra stifinder og nu gik den på nettet uden problemer.
Så fjernede jeg ikonet fra proceslinien og fæstnede programmet igen fra stifinder og nu virker alt igen.
Jeg fatter ingenting, men er glad for at det virker igen.
Tak for gode råd