Avatar billede Sutsko Juniormester
20. september 2011 - 20:36 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Computer genstarter & fryser billedet.

Hej, Jeg har formateret min computer fordi den fik blue screen of death. Og efter jeg har installeret den og jeg prøver at gå ind og spille BF2 bad company så går den nogen gange i hak & slukker / genstarter.

- Jeg har lige pt. slået min DVD Drev fra ved ikke hvorfor men tror det var det. men den gør det stadigvæk.
Jeg har prøvet at genstarte bio'sen men kan ikke få det lorte batteri ud.
- Jeg har taget mine ram op prøvet og se om det var dem. det tror jeg heller ikke det er.
- Jeg har renset min computer for støv også. og den bliver hverken for varm eller for kold eller hvad man skal sige.
- Comp Specc

AMD Phenom (TM) 9760 Quad Core Processor 2.40 GHZ
8GB RAM
ATI radeon 4850 512mb

Ps. Jeg er overhovedet ikke særlig god til det der med computer så hvis i ku hjælpe mig helt fra bunden ville det bare være super duper.
20. september 2011 - 20:47 #1
Velkommen til E. ...

Du/I skal altid skrive hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Bærbar / Stationær ?

Har du 100% styr på
* Driversoftware
* WindowsUpdate (ALT!)
* Sikkerhedsprogram + opdatering af samme ?
Avatar billede Sutsko Juniormester
20. september 2011 - 20:51 #2
Jeg kører windows 7 ultimate , lige pt har jeg ikke opdateret mit windows - alle mine drivere er installeret. har ingen sikkerhedsprogrammer eller lign.
Avatar billede Tobyyyy Nybegynder
20. september 2011 - 20:51 #3
Efter hvad jeg kan se så skulle det være noget med lydkortet, som får bf2 company til at fryse.

Her er et af de mange links omkring det:

http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/380660.page

Har du opdateret til nyeste drivers? Prøv at afinstaller grafikkort driveren, og hæld den nyeste version ind igen. Samt se om du kan opdatere lydkort driver.

Kører du eventuelt med usb headset? Så kunne du jo prøve at koble det fra og se hvordan det kører.
Avatar billede Sutsko Juniormester
20. september 2011 - 20:54 #4
jeg har opdateret min lyddrivere, jeg har et jackstick som headset. jeg vil prøve at afinstallere mit gfx driver og opdatere windows hvis det hjælper
Avatar billede Tobyyyy Nybegynder
20. september 2011 - 20:58 #5
Er det et REALTEK lydkort du har? For det er eftersigende det som ikke fungerer ordentligt sammen med spillet. Du kunne prøve at købe et usb lydkort og disable det du har onboard.

Her er også en youtube video, hvor en fortæller om det - hvor man kan se flere der skriver i kommentarer at det har hjulpet dem. Kan også se ved google søgninger at de hjælper hvis folk tager lyden fra, men det er jo ikke en holdbar løsning i et spil :)

http://www.youtube.com/watch?v=FaAZQQlEgo0
Avatar billede Sutsko Juniormester
20. september 2011 - 21:01 #6
det ikke altid det er lyden, tit og ofte når jeg bar prøver at gå ind i spillet. så genstarter den bar. Også får jeg blue screen of death i ny og næ. så pisse træt af den her spand.
Avatar billede Sutsko Juniormester
20. september 2011 - 21:02 #7
aner ikke hvordan jeg finder ud af hvad mit lyddkort hedder
20. september 2011 - 21:07 #8
Du bør (SKAL) fuld WindowsUpdate ! Incl SP1 til WIN7 ...
Avatar billede Tobyyyy Nybegynder
20. september 2011 - 21:10 #9
Tryk Start (Windows logo), Højreklik på Computer, Vælg device manager, Vælg "Sound, video and gamle controllers" der vil stå hvad dit lydkort hedder.

Hvis du har du har dansk version af win 7:

Tryk Start (Windows logo), Højreklik på Denne computer, Vælg enhedshåndtering, Vælg hvor der står noget med lyd og video