Avatar billede Max Praktikant
21. september 2011 - 15:22 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Intern support modul

Hej Venner.

Jeg skal have fundet et internt support modul, hvor brugerne i firmaet kan oprette sager til IT afd.

Krav.
Bruger får bekræftelse når sagen påbegyndes / afsluttes
Kan se alle sager på intranet, hermed også om sagen er aktiv og priorotet eller bare hvor den ligger i rækken af indkomne sager.

Der skal ikke beregenes penge eller lign. så om det kan registrere tid er af mindre betydning.

Vi har haft kigget på Fogbugz, men det er ikke så fleksibelt som ønsket i forhold til at brugeren kan indrapportere.
Avatar billede supertekst Ekspert
21. september 2011 - 15:38 #1
Hvad krav skal opfyldes i relation til sidste afsnit ovenfor?

Færdig løsning eller ny-konstruktion?
Avatar billede Max Praktikant
21. september 2011 - 15:51 #2
VI kigger lige p.t. eftet en færdig løsning, selv om vi er klar over at det ikke altid kan blive som ny-konstruktion. Vi har selv udviklere der vil kunne lave sådan en løsning, men har p.t. alt for meget at lave til at vi kan få det strikket sammen.

Derfor kigger vi lidt efter en færdig løsning for at se om der er noget på markedet vi kan bruge. :)
Avatar billede supertekst Ekspert
21. september 2011 - 16:02 #3
ok..
Avatar billede jmgranner Juniormester
12. oktober 2011 - 16:40 #4
Vi har selv udviklet noget som I kan afprøve. supportsystem.dk
Bruger også fogbugz som selv kan lade brugerne indrapportere. Brugeren skriver bare en mail og fogbugz læser postkassen og opretter en CASE.
Avatar billede Max Praktikant
21. marts 2012 - 12:06 #5
Lukker denne.

Vi var som sagt ikke intereseret i fogbugz løsninger, da det er for langsomt og ikke er et internt support modul. Vi er underlagt lovgivning der gør vores data skal ligge indenfor EU, og fogbugz servere ligger ikke i EU

Vi er endt op med support modulet fra www.topdesk.dk og det en succes fra starten.

Vi overvejer nu at tilkøbe changemanegement modul som overholder Prince2 koncepter.

Kan varmt anbefale Topdesk