Avatar billede michaelfranz Nybegynder
22. september 2011 - 08:25 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Langsominternet forbindelse, men hastighedstest siger 8 Mbit.

Hej Eksperter.

For 3 uger siden begyndte min internet forbindelse at blive langsom, det resulterede i en formatering hvorefter der nu er gået 2 uger og så er min forbindelse langsom igen. Jeg har prøvet tdc's hastigheds test som siger 8 Mbit, men trods det kan jeg ikke få forbindelse til nogen servere i HoN og alt i browseren går langsomt.

Håber nogen kan hjælpe.

Mvh
Michael Franz
Avatar billede Blandy Praktikant
22. september 2011 - 10:18 #1
Når du siger at forbindelsen er langsom, mener du så at det er sløvt at surfe på nettet, eller er det når du skal have overført filer fra foreskellige hjemmesider?
Avatar billede michaelfranz Nybegynder
22. september 2011 - 10:44 #2
NVM, opdaterede alle drivere til bundkortet hvor mit netkort også sidder. Nu kører det, bare mærkeligt at det virkede i 2 uger med de gamle drivere..

Men tak for svaret, men ja bl.a. surf og når jeg skulle forbinde til servere i diverse spil