Avatar billede Skyfri_Himmel Nybegynder
23. september 2011 - 14:07 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

køb af world of warcraft

Når man køber world of warcraft for at spille det på nettet, skal man så købe alle udviddelsespakkerne? Eller er det nok med grundpakken?
Avatar billede darkblack Nybegynder
23. september 2011 - 14:10 #1
Du kan vælge og spille gratis op til lvl 20, derefter kræves der at du køber 'World of Warcraft' samt Gametime.

Når du kommer op til lvl 50 (mener jeg?) kræves det du køber World Of Warcraft BC for at kunne lvl til 70 (mener jeg) Herefter Lich King -> Cata.

Og når du vælger at spille på en ikke gratis account skal du købe gametime hver måned eller hver anden etc.
Avatar billede magic-mouse Novice
23. september 2011 - 14:39 #2
Du får 2 uger gratis hvis du vælger en kampange, dog kan det ikke anbefales da du hemmes ved at du ikke kan handle eller få tilstrækkeligt med hjælp.

Find et tutor program på den server du vælger. Der er nogen som kører sådan.

1-60: Vanilla
58-70: Burning Crusade
68-80: Wrath of the lich king
80-85: Cataclysm

Køb evt. samlet box. http://cdon.dk/spil/world_of_warcraft_battlechest-599927 så får du det lidt biligere. Det koster et beløb hver måned.
Avatar billede jacsefrafaxe Nybegynder
23. september 2011 - 15:21 #3
Jeg har downloadet det der wow op til lvl 20 gratis. Nu har jeg lånt en af mine venners account. Og det er nu opgraderet til wow (grundpakken)

Men det er rigtigt. Jo flere udvidelses pakker du køber, jo højere lvl kan du komme.

Go' weekend til jer alle! :-D
Avatar billede Skyfri_Himmel Nybegynder
23. september 2011 - 15:37 #4
Okay tak for alle svarene :) Det hjalp rigtig meget
Avatar billede IMF-5000 Nybegynder
23. september 2011 - 15:42 #5
Du kan sagtens nøjes med "Grundpakken". Der vil du dog have nogle mangler så som, at du 'kun' vil kunne spille indtil lvl. 60 og nogle andre små ting. Men hvis jeg forstår dig ret, vil jeg sige, at du skal vente med at købe resten, indtil du faktisk skal bruge det...
Avatar billede minniexxx Nybegynder
24. september 2011 - 13:56 #6
Reklame er ikke tilladt

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin

Avatar billede edinmdk Nybegynder
04. december 2011 - 15:00 #7
Læs mere om det med Level 20!! Der er flere begrænsninger på ;o) Læs mere her http://edinm.dk/spil-world-of-warcraft-gratis-op-til-level-20/