Avatar billede sploof Nybegynder
25. september 2011 - 13:01 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til at finde en ny bærbar.

Hejsa.

Jeg står og skal investere i en ny bærbar. Jeg har kig på en

ACER 5742G ( http://www.fona.dk/default.aspx?m=2&i=81&itemnumber=4406903920 )

Jeg skal primært bruge den til skole og internet, men jeg vil også meget gerne kunne bruge den til at spille på. Gerne nogle af de bye spil (Battle field 3 osv).

Hvad er jeres erfaring med denne eller Acer i det hele taget. Hvis det er noget skrammel kan i så anbefale en anden. Mit rådighedsbeløb er maks 4000kr.
Avatar billede tilmalik Nybegynder
25. september 2011 - 16:18 #1
Den kan du desværre i spille BF 3 på.
i3 proccesoren er ikke velegnet til spil og grafikkortet er desværre heller ikke det bedste..
Avatar billede buttwipe Juniormester
25. september 2011 - 16:54 #2
"Den kan du desværre i spille BF 3 på. i3 proccesoren er ikke velegnet til spil og grafikkortet er desværre heller ikke det bedste..":
På den anden side bliver det ikke nemt at få mere for 4000,-.
Avatar billede tilmalik Nybegynder
25. september 2011 - 17:04 #3
@buttwipe
Nej, men i bund og grun kan man jo ikke få en såkaldt '' gamer '' til 4k.... næsten ikke engang en stationær..
Avatar billede sploof Nybegynder
25. september 2011 - 17:14 #4
Ja, jeg havde heller ikke regnet med en computer ala Alien Hardware eller hvad det hedder.

Kan i evt. anbefale andre bærbare som er gode allround computere til en fornuftig pris. Jeg kan måske godt strække budgettet til 5000kr.
Avatar billede buttwipe Juniormester
25. september 2011 - 18:29 #5
@ tilmalik

Det var ikke negativt ment, men at det er et udmærket køb til 4000,-.
Avatar billede sploof Nybegynder
25. september 2011 - 22:39 #6
Kan i evt. anbefale andre bærbare som er gode allround computere til en fornuftig pris. Jeg kan måske godt strække budgettet til 5000kr????