Avatar billede heinzdmx Nybegynder
02. oktober 2011 - 17:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Guide - "Slettet"

En oversigt over de seneste guider vises på hver eneste side. Og efter at en enkel person ved en fejl har oprettet et spørgsmål som en guide, er guiden omdøbt til "Slettet", men en kort besked om fejlen når man går ind på den.

I det at der går meget længere tid mellem guides, ville det være en dejlig ting, hvis sådanne "guides" kunne filtreres fra i oversigten over de seneste guides. I spørgsmålet [1] er det kommet frem at det er en lavt prioterede ting ift. spørgsmål, da der hurtigt kommer nye spørgsmål der fjerner de slettede fra oversigterne's første side.

Kan det kigges på?

-

Desuden ville det være en dejlig ting, hvis man fik mails når der er kommenteret på ens egen guide, evt. kunne det laves som med spørgsmål, hvor man kan tilmeldes/afmeldes hurtigt og nemt.

[1] http://www.eksperten.dk/spm/946816
Avatar billede 220661 Ekspert
02. oktober 2011 - 18:31 #1
Jeg forstår ikke hvorfor ikke bare at kategorien ændres, så den kommer det rette sted hen. Jeg mener coadmin kan gøre det også, og fjerner den helt i guides.
Er der ikke kommet kommentar i den skulle der vel ikke være noget til hindring for dette?
Og jeg er også enig i at man selvfælgelig skal have mails tilbage når der kommer kommentar til guiden.
Avatar billede 220661 Ekspert
02. oktober 2011 - 18:37 #2
Nu er der jo sket et fremskridt efter jeg har skrevet det spørgsmål du bruger i indledningen. Før stod hele overskriften på spørgsmålet der, og man kunne kun se at tråden var slettet når man trykkede på linket, og gik ind til tråden. Så lidt positivt er der sket.
02. oktober 2011 - 19:39 #3
Avatar billede heinzdmx Nybegynder
14. februar 2012 - 00:26 #4
Der sker nok ikke mere her. Så jeg lukker så jeg slipper for mails om åbne spørgsmål