Avatar billede jojosk Praktikant
08. oktober 2011 - 12:01 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

parabol astra-sirius

Jeg har både en astra og en sirius forbindelse samlet på samme box, men der er desværre blevet rodet ved knapperne, så nu kan jeg ikke finde ud af at få dem samlet igen. Det er ikke noget problem, at få dem hver for sig, så jeg laver noget forkert i opsætningen. Er der nogen, der ved noget?
Avatar billede jojosk Praktikant
08. oktober 2011 - 19:22 #2
Jeg fik det løst
Avatar billede Slettet bruger
08. oktober 2011 - 21:50 #3
hvordan via  #1
Avatar billede jojosk Praktikant
08. oktober 2011 - 23:28 #4
Jeg prøvede mig frem med antenneindstillingen på reciveren.
Men tak for siderne selv om de omhandler indstillingen af selve parabolen. Jeg har muligvis ikke udtrykt mig klar nok :-)
Avatar billede Slettet bruger
09. oktober 2011 - 10:33 #5
hvem skal ha point==?
Avatar billede jojosk Praktikant
09. oktober 2011 - 10:52 #6
Den der løser problemet!

Du må da gerne have fået de 30p, men jeg ved ikke hvordan vi lige kringler den.
Avatar billede Slettet bruger
09. oktober 2011 - 16:12 #7
jeg har ikke fået de 30p

kik lige på Skrevet lør. d. 08. oktober 2011 kl. 19:22:38| #2 Accepteret svar!30 point tildelt
Avatar billede jojosk Praktikant
09. oktober 2011 - 19:01 #8
Jeg skrev: Du måtte gerne have fået, men da var det ligesom for sent.

Du fik ikke de 30p, da du IKKE løste noget som helst.
Du gav nogle links til nogle sider, du har Googlet. Disse sider kunne ikke bruges.

Hvis man skal have point, skal man melde ind med en viden, som folk kan bruge til noget.

Du må for min skyld få alle mine 15.195 point, jeg samler ikke på dem. Men jeg har min 7-8 år på Eksperten aldrig set, at man får point for sådanne ting.

Meld ind hvis du har en særlig viden omkring spørgsmål.At henvise til tilfældige sider på nettet, kan alle her sikkert selv finde ud af.

Det er hermed sidste kommentar i denne sag. Undlad yderligere mails, de bliver hverken læst eller besvaret.