Avatar billede yuanyang Nybegynder
09. oktober 2011 - 12:48 Der er 1 kommentar og
1 løsning

TDC-box og IP-telefoni

Hej

Jeg har en Sagem-box fra TDC som leverer bredbånd og bredbåndstelefoni.

Jeg har imidlertid IP-telefoni gennem fonet.dk og vil gerne beholde dette. Er det muligt at slå telefonidelen fra i Sagem-boxen, så jeg kun ringer via fonet? I øjeblikket viderestiller jeg mine opkald til fonet til TDC-nummeret i Sagem-boxen, og derved betaler jeg for såvel indgående som udgående kald, og det er jo tåbeligt.

Mvh.
Avatar billede Sence22 Nybegynder
09. oktober 2011 - 15:34 #1
Den eneste metode til at få det ændre er at du ringer til tdc.
TDC har åben alle dage fra 9-20 når det er under dit produkt ;)

Se på din manual for tlf.
Avatar billede yuanyang Nybegynder
06. april 2012 - 08:52 #2
Hmmmm.... trækker ikke de store svar andet end det åbenlyse. Lukker.