Avatar billede krischjo Nybegynder
11. oktober 2011 - 23:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Lære jQuery

Hej.

Jeg kan se at jquery er ved at være ret stort. Jeg ville gerne til at lære det, men har svært ved at overskue det brede marked af bøger osv.

Hvordan kommer jeg bedst i gang som nybegynder i Java?
Hvilke bøger er gode for begyndere?

Mvh
Kristoffer S.
Avatar billede Slettet bruger
12. oktober 2011 - 00:41 #1
jQuery bruger javascript. Så det er ikke java bøger du er ude efter. Jeg kender desværre ikke til nogen bøger om jQuery, men synes de har nogle udmærkede eksempler på deres hjemmeside.
Avatar billede krischjo Nybegynder
12. oktober 2011 - 11:29 #2
Der skulle også ha stået jquery ^^
Avatar billede dumbledore Nybegynder
15. oktober 2011 - 13:10 #3
jqueryui.com / jqtouch.com etc - keep searching
Bøger er næsten unødvendigt i disse dage hvor alt ligger online, dog ellers tjek forlaget o'reilly - som virkelig laver noget af kvalitet (google det, og du vil MÅSKE finde jquery cookbook)

eventuelt; oreilly.com/jquery/index.html