Avatar billede kongen72 Nybegynder
12. oktober 2011 - 13:33 Der er 4 kommentarer

foreach loop - med baglæns søgning ?

Hej

leger lidt med en crawler, og der er mange ting at tage højde for..
blandt andet tags, som f.eks. <p>.

det kan stå som,
<p>
<p class="#">
<p><a href="#">
osv..

Tænkte om det ikke var bedst at lave en foreach, som siger at den skal læse tag'et før </p> og tilbage til >.
Men ved ikke hvordan det skal laves og om det er smart at gøre det sådan?? Nogen som kunne hjælpe med et lille eksempel evt. ?

tak på forhånd.
Avatar billede keysersoze Guru
12. oktober 2011 - 13:59 #1
Avatar billede arne_v Ekspert
13. oktober 2011 - 01:56 #2
Html Agility Pack maa vaere den rigtige loesning - det er ret svaert at parse HTML.

Det var langt nemmere hvis det altid var XHTML.
Avatar billede keysersoze Guru
13. oktober 2011 - 07:40 #3
Hvis ikke E var så god til at ødelægge URLS var det også det jeg forsøgte at henvise til - så prøver lige igen;

Tekst her

Det ville altså være lækkert hvis det og alle E'sjavascript-fejl blev løst...
Avatar billede arne_v Ekspert
27. november 2011 - 01:39 #4
Tid at faa afsluttet her?