Avatar billede kemi66 Nybegynder
12. oktober 2011 - 21:06 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Formindsk/opdel disk ikke muligt-HP Pavilion p6045sc

Har følgende pc:
HP Pavilion p6045sc, vista 64bit
Når jeg prøver at formindske disk, skriver den følgende: "Den plads, der kan formindskes, kan være begrænset, hvis øjebliksbilleder eller sidefiler er aktiverede på diskenheden."

har været kørt som super admin, deaktiveret det, den har bedt om, og genstartede, og tjekket at det stadig var deaktiveret, hvilket det var.....Den kommer stadig med samme forklaring, og der er ingen plads at opdele med, maskinen er lige reformateret, alle opdateringer er hentede, men det kan stadig ikke lade sig gøre....
heller ikke lige efter reformatering, og man får ikke muligheden under reformatering...??
Avatar billede Slettet bruger
12. oktober 2011 - 21:32 #1
Prøv med dette gratis program, at hvad du har af plads. Hvis du har plads nok, kan du manipulere med den, med programmet.
http://download.cnet.com/EaseUS-Partition-Master-Home-Edition/3000-2248_4-10863346.html
Måske kan en illustration hjælpe.
http://imageshack.us/photo/my-images/801/parioner.jpg/
Avatar billede Slettet bruger
12. oktober 2011 - 21:34 #2
Rettelse: at se hvad du har af plads.
Avatar billede kemi66 Nybegynder
12. oktober 2011 - 22:05 #3
EASEUS viste sig at kunne gøre sagen, tak for hjælp.. ;-)
Avatar billede Slettet bruger
12. oktober 2011 - 22:29 #4
Ok, men hvorfor tager du så selv point?
Avatar billede kemi66 Nybegynder
12. oktober 2011 - 23:34 #5
var heller ikke meningen.....skal lige finde ud af hvordan jeg overføre 30 point til dig -Havn39- men kan først nå det imorgen
Avatar billede Slettet bruger
12. oktober 2011 - 23:58 #6
Nej det skal du endelig ikke, jeg samler aldrig point, var bare forundret. Så behold dem bare selv:)