Avatar billede KANDATA Nybegynder
13. oktober 2011 - 14:59 Der er 5 kommentarer

Søger en freelance programmør indenfor PHP

Hej

Har en webshop der er baseret på PHP, firmaet der byggede siden for mig er noget langtsom med deres respons, der kan gå måneder før jeg får besvaret min email. Så derfor søger jeg nogle nye programmør. Jeg skal have implementeret nogle ting til siden, hvis nogen er interesseret må i meget gerne give et melding. Prisen kan aftales med programmøren, kunne være alletiders hvis personen er fra Odense eller i omegn, hvis ikke, gøre det ikke et stor forskel.

mvh

Firat
Avatar billede Slettet bruger
13. oktober 2011 - 15:11 #1
Hej Firat,

Jeg kunne godt tænke mig at hører mere om hvad det er du skal have lavet og hvad du har tænkt dig at betale for det.
Du kan kontakte mig på email: krelle (at) gmail.com

mvh.
Christian Choi
Avatar billede KANDATA Nybegynder
13. oktober 2011 - 15:58 #2
sendt
Avatar billede M-Dinesen Nybegynder
17. oktober 2011 - 08:53 #3
Hej Firat

Vi kan med garanti hjælpe dig, du må meget gerne sende specifikationer til mig også mc@html24.dk

Kh Mai
Avatar billede knmuel1 Nybegynder
17. oktober 2011 - 19:52 #4
Hej
Jeg har lang erfaring med at arbejde i PHP 4 og 5. Du kan sende mig dit projekt krav, og jeg vil vende tilbage til dig snart.
min email er :info@ronplex.com
Avatar billede jps2mt Nybegynder
02. november 2011 - 18:50 #5
Hvis det stadig er aktuelt kan du sende oplysninger om projektet på morten@trab.dk