Avatar billede xpo Nybegynder
13. oktober 2011 - 21:01 Der er 10 kommentarer

Valg af Tablet

Hej Eksperter

Jeg ville høre hvad jeg evt. skal vælge af følgende Tablets og gerne hvorfor og for og imod.
PS. Ved godt jeg ikke har Ipad med og det er med vilje.

Samsung Galaxy TAB 10,1
HTC Flyer
LG Optimus Pad

??

Pft
Avatar billede TumseMM Nybegynder
13. oktober 2011 - 21:07 #1
Ville helt klart vælge Samsung Galaxy.

Kender ikke HTC Flyer så godt, men mange af mine kollegaer siger, at det er spild af penge., + Ved at LG Pad'en ikke er særlig velfungerende.

Galaxy :)!!
Avatar billede Wally73 Mester
13. oktober 2011 - 21:14 #2
Har prøvet lidt forskellige pads og må sige at iPad desværre er den klare vinder på dette område.
De andre fungerer bare ikke ordentligt endnu, men man kan selvfølgelig håbe på at softwaren når at blive finpudset inden man skal opgradere den.

Hvis så bare Apple ville slippe deres sindsygt strenge greb om softwaren, så ville man faktisk have en brugbar og god pad.
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. oktober 2011 - 21:41 #3
Ret umuligt at sige noget om når du ikke skriver formålet med en tablet...
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. oktober 2011 - 21:42 #4
P.s.
Mon ikke dit spørgsmål fra 2007 (og dem fra 2005) er blevet løst...
http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/xpo
Avatar billede thov Forsker
14. oktober 2011 - 01:37 #5
Samsung'en må være rigtig god, siden Apple's advokater desperat forsøger at forhindre salget af den i Europa.

Indtil videre er det kun lykkedes at blokere Tyskland - Her i DK må den godt sælges.
Avatar billede xpo Nybegynder
15. oktober 2011 - 09:56 #6
Hej Alle

Formålet med brugen er at den altid ligger klar til lige at gå på internettet, tjekke mail, bruge mine apps og at batteritiden er lang så man ikke hele tiden skal oplade den.
Avatar billede xpo Nybegynder
13. november 2011 - 14:13 #7
Hvordan giver jeg point i denne tråd ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. november 2011 - 14:26 #8
#4 ????
P.s.
Mon ikke dit spørgsmål fra 2007 (og dem fra 2005) er blevet løst...
http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/xpo[/div]
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. november 2011 - 14:26 #9
Du beder dem der hjalp om at lægge svar.
Avatar billede xpo Nybegynder
07. marts 2015 - 08:29 #10
#1 vil du ikke skrive et svar så jeg kan give point?