Avatar billede munchenheimer Nybegynder
14. oktober 2011 - 09:22 Der er 4 kommentarer

BLÆSER LARMER :.-(

Hey

Jeg har købt en HP ENVY 14

Jeg synes blæser kører ualmindeligt meget , hvilket jeg så har fumdet ud af på nettet er fordi at HP har sat blæseren til at cpu ikke må blive over 35 grader

Findes der nogen måde at gå ind og lave dette om ?

et tweak , et program , noget andet ????

For det er da træls . at sidde med en pc til 9000 .. der burde være lydløs men ikke er det

Håber nogen kan hjælpe , tak :-=
Avatar billede Caspermathiesen Nybegynder
14. oktober 2011 - 10:57 #1
Tjek om noget er out of date,

bios, osv...
Avatar billede Chr91 Nybegynder
14. oktober 2011 - 11:35 #2
Evt. Rens den for skidt?
Avatar billede 220661 Ekspert
14. oktober 2011 - 13:26 #3
35 grader bliver den jo efter 1 minut. Er du sikker på det er standardindsillingen?
Normalt er en temp på 60-65 grader ikke noget problem overhoved.
Du bør i øvrigt melde tilbage i de tråde du har oprettet. Der er flere hvor der er kommet tilbagemeldinger på det du har spurgt om.
Du kan se dem inde under din profil "åbne spørgsmål".
14. oktober 2011 - 14:17 #4
Psssst:

www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/munchenheimer - Point ude: 3.955 du vil få mere FEEDBACK hvis du selv giver FEEDBACK på / lukker dine tidligere spørgsmål !!!
www.eksperten.dk/faq#faq-8-5

Du har vel fået en del automatiske rykker E-mail om dette ?

Det virker 'negativt' med disse "Point ude: 3.955 " - og så 'gider' vi ikke hjælpe dig ...