Avatar billede hornbech Praktikant
19. oktober 2011 - 19:37 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Ip camera til overvågning

Hej.
Jeg skal ud og anskaffe mig et Ip camera.

Jeg har en Synology Diskstation ds211J der er foreberedt til at tilkoble et Ip Camera.

Men jeg har overhovedet ikke nogen ide om hvilke mærker og modeller man skal gå efter og hvad er bedst til prisen.

Jeg har tænkt mig er kamera til en pris på ca. 1000,-

Jeg vil gerne have hvis i har nogle erfaringer med ip camera på en Synology NAS
Avatar billede Slettet bruger
20. oktober 2011 - 07:36 #1
Avatar billede hornbech Praktikant
20. oktober 2011 - 11:11 #2
Jeg har set Computercity. De har kun løsninger til BNC kabling
Avatar billede Slettet bruger
20. oktober 2011 - 11:20 #3
Avatar billede hornbech Praktikant
20. oktober 2011 - 11:27 #4
Ingen af disse er kompatible med Min Synology DS 211J
Avatar billede Slettet bruger
23. oktober 2011 - 08:16 #5
du skal vel bruge et camera der understøøer de her formater

http://www.synology.com/products/spec.php?product_name=DS211j&lang=us#p_submenu

jeg ville købe et nas drive til at sende mine data rundt i huset
det kan fulrate routeren godt men ikke med film - de ville køre i ryk

http://www.synology.com/dsm/internet_connection.php?lang=us

m.v.h
Avatar billede hornbech Praktikant
23. oktober 2011 - 10:50 #6
"treatmenice"

Dit svar giver overhovedet ingen mening til mit spørgsmål omkring hvilke overvågningskamera jeg skal vælge

Jeg har allerede en Synology NAS som er forbundet til en router som er kablet til mine rum i huset.

Og jeg har nu fået et overvågnings kamera et "Foscam 8904IRCUT"
Det er meget simpelt at sætte op og passer til alla synologys produkter.

1 time så var det sat op, software sat op og det hele kørte
Avatar billede madsen_g Nybegynder
16. november 2011 - 19:54 #7
Hej Hornbech

Vil lige høre hvordan det er gået med kameraet? Overvejer nemlig det samme, eller 8903IRCUT, til min DS110J. Ville du købe det samme igen?

Har du købt på Tiggi.dk?
Avatar billede hornbech Praktikant
16. november 2011 - 20:15 #8
Hej madsen_g

Ja jeg har købt mit kamera hos Tiggi.dk
JA kameraet virker bare perfekt, det var sindsygt simpelt at installere.
Og man kan ikke gå ud fra de lister Synology har med hvad der er kompatible med deres NAS.
Når man installerer den så er disse foscam på listen i DS menuen.

Jeg havde også meget kontakt til Tiggi inden jeg købte det, og de havde en udemærket service og fortalte at ALLE Foscam er kompatible med Synology.
Avatar billede hornbech Praktikant
16. november 2011 - 20:18 #9
EKSTRA Notits

Med Synologys App til Android  eller Iphone, kan du altid se live video fra dit kamera det fungerer også bare til UG
Avatar billede madsen_g Nybegynder
16. november 2011 - 20:42 #10
Super tak for svar. Det ryger på ønskeseddelen til jul, og indkøbt, hvis jeg ikke får det.
Så er det bare rækkevidden jeg skal spekulere i...
Avatar billede hornbech Praktikant
16. november 2011 - 21:24 #11
Det ville efter min mening være dumt at spare de 50 kr for kun at vælge de til op til 10 meter.

Vores sidder 3 meter fra vores hoveddør og klare det fint på de korte afstande også