Avatar billede jammerlab Nybegynder
24. oktober 2011 - 19:19 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Opgradering af grafik kort eller hva?

Hej derude... jeg er efterhånden blevet sat i forhold til udviklingen af nyt hardware og finder mig selv siddende med er grafikkort fra 2008 nærmere et NVIDIA GeForce 9800 GTX/9800 GTX+

Jeg skal nu i gang med det nye battlefield og inden længe diablo3 og hvad der ellers dukker op af spændende spil... jeg står derfor og overvejer en opgradering for at få noget mere ud af spillende. Mest nærliggende tænkte jeg grafikkort men det kan også være vi er i en helt anden boldgade og opgraderingen skal findes et andet sted?

Mit system er:
OS: Windows 7
RAM: 8 GB something...
Processor: Intel core duo CPU E8400 @ 3.00 GHz

Det er ikke fordi min computer ikke kan trække tingene for det kan den! :) Men jeg vil gerne opnår flere FPS end den kan nu... og der tænker jeg grafikkort?

/Ronnie
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. oktober 2011 - 19:23 #1
Grafikkortet, jep.
Resten skal nok kunne følge med.

Har næsten samme setup, dog med et GTS250, som vist er efterfølgeren til dit kort, og 4 Gb ram og her kører tingene også ok.
Avatar billede jammerlab Nybegynder
24. oktober 2011 - 19:28 #2
Ok super så det er grafikkortet som skal være mit fokus område... men hvad er man ude i? Kan se de anbefaler Nvidias GeForce GTX 560
Avatar billede jammerlab Nybegynder
24. oktober 2011 - 22:27 #3
Anyone?
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. oktober 2011 - 13:19 #4
Hvor stor er din strømforsyning?
Avatar billede jammerlab Nybegynder
26. oktober 2011 - 13:07 #5
Jeg fandt et tysk datablad:

Technische Daten:

• Abmessungen: (LxBxH) 140x150x84mm
• Gewicht: 1.650g
• Lüfter: 120mm, Silent
• ATX-Standard ATX 2.2
• Passiv PFC
• Kompatibilität AMD & INTEL Systeme
• Leistung: 530 Watt
• + 3,3 Volt: 30A
• + 5 Volt: 28A
• + 5 Vsb: 2,5A
• + 12 V1: 18A
• + 12 V2: 18A
• - 12 V: 0,3A
Avatar billede jammerlab Nybegynder
29. oktober 2011 - 16:56 #7
Når lad os få lukket... smider du et svar?
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. oktober 2011 - 17:03 #8
.