Avatar billede wappa Nybegynder
24. oktober 2011 - 20:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

angående handbrake

Hej
Har lige et spørgsmål angående handbrake, har en dvd film som er i 4:3 jeg vil gerne har den lavet i 16:9.
Syntes ikke rigtig det virker ved mig og ellers mig det gør forkert

På forhånd tak :-)
Avatar billede wappa Nybegynder
25. oktober 2011 - 10:04 #1
ingen som kan hjælpe ?
Avatar billede wappa Nybegynder
25. oktober 2011 - 23:28 #2
.
Avatar billede michaelh84 Juniormester
27. januar 2012 - 04:18 #3
Nu ved jeg godt det er lang tid siden du oprettede dit svar.
Men tror muligvis jeg har løsningen hvis du ikke selv har fundet det i mellemtiden.

Inde i Handbrake når du har tilføjet en fil under fanen "picture" skal du sætter anamorphic til custom og skrive 1024 i display width og trykke enter, så skulle den gerne selv rette resten til selv.

Har selv haft samme problem, virkede ved mig håber det kan hjælpe.