Avatar billede alca Nybegynder
24. oktober 2011 - 23:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Drag n Drop laver .zip-fil

Jeg har forelsket mig i dette script:
http://codecanyon.net/item/zipdrop/105221?ref=1stwebdesigner
Det har dog den bug, at hvis man slipper billedet udenfor "drag-n-drop"-kassen, og efterfølgende forsøger at hive det over igen, melder den fejl.

Er der nogen der har et link til et script, der kan det samme, uden fejl?
Avatar billede olebole Juniormester
25. oktober 2011 - 00:05 #1
<ole>

Det er vel heller ikke så heldigt, der absolut intet sker i makedets mest udbredte browser

/mvh
</bole>
Avatar billede alca Nybegynder
25. oktober 2011 - 00:13 #2
..når hvad?
Avatar billede olebole Juniormester
25. oktober 2011 - 02:02 #3
Tester du ikke webkode i forskellige browsere? Når man prøver deres 'Live View'. Intet virker i IE9 ... billederne kan simpelthen ikke flyttes!

Jeg fandt dog ud af, at det virker - omend i en noget 'humpende' version - hvis man sætter IE9 i kompatibilitetsvisning. Den er tydeligvis skrevet til ældre IE'ere  :[
Avatar billede alca Nybegynder
02. november 2011 - 19:19 #4
Jeg har desværre kun mac, men sløjt at det ikke virker i Internet Explorer, så duer det jo slet ikke.

Ingen bud på alternativer?
Avatar billede alca Nybegynder
15. januar 2012 - 13:36 #5
Lukket