Avatar billede hehe7777 Nybegynder
26. oktober 2011 - 11:55 Der er 2 kommentarer

Er du dygtig til at lave Apps

Vi er et nystartet firma i opstartsfasen og har brug kontakt til nogle dygtige folk der kan lave Apps til iPhone, Android og WinPhone7.

Nogle af de apps der skal laves skal indeholde 3D modeller så det er en fordel at du kender til dette.

Giv os et svar og vi vender tilbage til dig

Med venlig hilsen
apps-freak.com
Avatar billede gidzmo Nybegynder
26. oktober 2011 - 13:03 #1
Hej med jer
vi kan godt hjælpe med at lave jeres Apps, vi har lavet en del af dem.
Kontakt mig på scheel.kim(a)gmail.com
Avatar billede asgerfro Nybegynder
31. oktober 2011 - 13:01 #2
Hej

Vi er et lille nystartet udviklingshus og vi kan sagtens hjælpe dig. Vi har en erfaring med apps og vi kender til 3d. Kontakt os gerne på asger@smallred.net

MVH
Asger