Avatar billede RelaxNtakeNotes Praktikant
26. oktober 2011 - 14:22 Der er 5 kommentarer

Hvordan formatere man?

Jeg ved ikke hvordan jeg formatere min pc.
Grunden til jeg vil vide det er fordi jeg har fået en virus af min ven som der sendte et link på skype. Når jeg prøver at trykke på systemgendannelse virker det ikke

Vær sød at hjælpe mig.

Windows 7
Producent: packard bell
Model: easy note tk81
26. oktober 2011 - 14:28 #1
... er den 'født' / købt med WIN7 ?
Avatar billede Blandy Praktikant
26. oktober 2011 - 14:31 #2
Når du starter din pc, kommer der ikke en tekst nede i bunden af skærmen med sort baggrund, noget med Recovery. Hvor du kan trykke f10 eller noget i den stil.
Avatar billede RelaxNtakeNotes Praktikant
26. oktober 2011 - 15:36 #3
Ja Windows 7 fik jeg med da jeg købte den. Jeg skal nok lige prøve at se om det er der,
Avatar billede RelaxNtakeNotes Praktikant
26. oktober 2011 - 15:48 #4
Er det ikke f2? ellers har jeg fundet det
Avatar billede Blandy Praktikant
27. oktober 2011 - 08:08 #5
Hvis der står noget med recovery eller noget i den stil, så kan det godt passe at det er F2.

Det er nemlig forskellig fra fbrikant til fabrikant hvordan de har valgt at sætte det systemt op.