Avatar billede teknik Juniormester
28. oktober 2011 - 17:29 Der er 1 kommentar og
1 løsning

PC operatör 5 fra fra adhoc systems AB manual

"PC operatör 5" i DK kendt som "PC operatør"(5?) er SCADA software fra svenske "adhoc systems AB".
Jeg er rimeligt sikker på at det er dem som ligger på www.adhoc.se, men de reklamerer ikke længere for programmet.
Jeg har derfor valg ikke at kontakte dem i første omgang.

Jeg er rendt ind i sådan et system, men savner manual eller bare lidt om elementært brug og andre muligheder.

Jeg har selv været lidt rundt på nettet uden at hitte noget, andet end nogle firmaer som har det på deres "CV".
men det kunne jo være at en af jer var mere snu, og kunne ramme
et bedre link.

Er der nogen som kender steder der aktivt anvender "PC operatør", så er det heller ikke uinteressant.

ligesom et login til ftp.adhoc.se også kunne være interessant.

god jagt

mvh :-)
Teknik
Avatar billede teknik Juniormester
06. november 2011 - 15:46 #1
Well, no takers, jeg lukker & slukker
Avatar billede detlef_voigt Nybegynder
14. december 2011 - 11:43 #2
Hej!
Jag jobbar på AdHoc och har utvecklat PC-Operatör.
Jag har svaren!
Kontaktar mig på detlef.voigt@adhoc.se
/Detlef