Avatar billede kdw Nybegynder
29. oktober 2011 - 20:56 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

microsoft security

Hej
Jeg har efter sidste microsoft opdatering haft problemer med at opdatere microsoft security essetials, den bliver ved med at skrive forældet, jeg synes at have læst mig frem til net.frame er problemet, men hvordan løser jeg det?
Desuden kan jeg kun handle på nogle internet sider nu, da den simpelt ikke opdater indkøbskurv, når jeg prøver at putte ting i kurven.
Sidst kan jeg heller ikke logge ind på alle sider, f.eks. facebook, da den ikke registrere mit password. Jeg skriver mit password og prøver at logge ind, men det ser ud som om jeg ikke har skrevet noget, jeg når kun til at skulle logge ind, og aldrig videre.
Håber nogle kan hjælpe mig.
mvh kdw
Avatar billede poko1 Ekspert
29. oktober 2011 - 21:28 #1
Det kunne være at der findes en løsning på dit problem på denne side! http://support.microsoft.com/fixit/
ellers gendan din Pc. til et tidspunkt før problemet opstod?
29. oktober 2011 - 21:36 #2
Velkommen til Eksperten.dk

Generelt: Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Hvilken Browser / version (Internetprogram) ?
Avatar billede vistodk Nybegynder
29. oktober 2011 - 22:31 #3
Hent sidste nye Dot.net klient her, og se om det ikke løser dit problem, hvis du selv har mistanke til dit dot-net setup.

http://www.microsoft.com/net
Avatar billede Slettet bruger
30. oktober 2011 - 08:02 #4
ved ikke om det er denne her men se lige og husk så ALTID at skrive styresystem ikke

http://www.microsoft.com/downloads/da-dk/details.aspx?familyid=333325fd-ae52-4e35-b531-508d977d32a6&displaylang=da

man opretter spørgsmål altid som kemmentar
svar er kun til lukning af spørgsmål

m.v.h
Avatar billede vistodk Nybegynder
30. oktober 2011 - 12:16 #5
treatmenice:
Det er der nogle der mener, andre gør det på en anden måde :)

Jeg fortsætter som jeg har gjort siden 2001 da jeg startede som medlem.
Avatar billede poko1 Ekspert
30. oktober 2011 - 12:30 #6
Ja det kunne jo være at nogle trykkede accepter selv om det ikke er det rette svar??? :-(
Avatar billede Slettet bruger
30. oktober 2011 - 13:25 #7
jamen jeg er lige glad med hvad du gør
hvis man lægger et svar vil den ligge som gul i oversigten og de fleste tror så den er ved at blive lukket og går ikke derind
det du har lagt som et svar kan være helt forkert

afminstratorernburde lav de 2 om
så der står

kommentar    brug altid
svar        kun til lukning af spørgsmål

men der sker ikke en hujende fis så det her er min sidste besked om det - gider simpelt hen ikke
Avatar billede kdw Nybegynder
30. oktober 2011 - 13:52 #8
Desværre har jeg ikke kunne finde en løsning på microsoft internet sider, har ledt mog ledt, derfor jeg henvendte mig herinde, i håb om nogle havde haft samme problem.
Jeg har prøvet at opdatere min .net frame, men indtil videre uden held.
Forresten er mit styresystem Xp, og bruger explore som browser.
Avatar billede Slettet bruger
30. oktober 2011 - 14:03 #9
du kunne jo prøve at hente revo uninstaler og lade den afinstallere windows security essentials

bagefter rense maskinen med ccleaner

geninstallere  windows security essentials

ccleaner kan måske også gøre det

det er vigitgt ag alle gamle nøgler bliver renset inden den påny lægges ind
m.v.h
Avatar billede Vandreren Novice
30. oktober 2011 - 14:19 #10
Tjek at dato og klokkeslæt er indstillet korrekt i Windows.
Avatar billede kdw Nybegynder
30. oktober 2011 - 19:50 #11
har prøvet at afinstallere og bruge ccleaner, og geninstallere, stadig forældet :/
Avatar billede kdw Nybegynder
01. januar 2012 - 16:41 #12
Har desværre stadig ikke fået løst problemet, men lukker tråden.