Avatar billede thomaskramer Juniormester
31. oktober 2011 - 22:49 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Meta-title som overskrift på side

Hej Eksperter,

Jeg har en side lavet i Joomla.

Jeg bruger et modul, hvor jeg tagger artikler med bestemte ord (tags). Dette modul lister så alle artikler med dette bestemte ord.

Problemet er at den liste ikke har nogen overskrift. Så man kan ikke se hvilket tag/søgeord som listen repræsenterer.

Kan man lave en stump kode, som henter Meta Title ned som overskrift på listen over taggede artikler?

(jeg er på ingen måde programmør)

200 point på bedding :-)

husk at smide svar
Avatar billede thomaskramer Juniormester
09. november 2011 - 09:16 #1
Er der ingen der kan knække denne nød? :-)
Avatar billede thomaskramer Juniormester
21. november 2011 - 09:42 #2
lukker