Avatar billede DenForvirrede Nybegynder
01. november 2011 - 09:39 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Post til afhentning

Hej allesammen.

Jeg har bestilt 3 PS3 spil og de skulle ankomme i dag.

Da jeg så var ude og gå en halv time med hunden imorges, havde posten allerede været forbi med dem, og jeg fik istedet en blanket hvor der står pakken skal afhentes på posthuset.

Fra dato: 2-4
Til dato: 16-11

Hvad betyder det? Kan jeg afhente pakken i dag eller hvad?
Avatar billede Blandy Praktikant
01. november 2011 - 09:42 #1
fra dato: 2-4? Er du sikker på at det er det der står? og ikke 2-11?

Til dato betyder hvor længe de holder din pakke på postkontoret. Hvis du ikke har afhentet din pakke inden da, så sender de pakken retur til det sted du har betilt den.

Men du kan som regel hente pakken dagen efter du har fået den seddel fra postdanmark.
Avatar billede claes57 Ekspert
01. november 2011 - 09:44 #2
nok tidligst i eftermiddag - postbudet skal jo tilbage fra ruten før pakken er på posthuset igen.
Avatar billede DenForvirrede Nybegynder
01. november 2011 - 09:56 #3
Der står i hvert fald 2-4, men kan jo være postbuddet har skrevet forkert. Er der nogen mulighed for at den kan afhentes i dag?
Avatar billede DenForvirrede Nybegynder
01. november 2011 - 10:07 #4
Har lige skrevet med Post Danmarks kundeservice, og pakken er desværre først på posthuset imorgen.
Avatar billede jokkejensen Novice
01. november 2011 - 10:25 #5
nej du kan let hente den ved lukketid igen.

Gå til det posthus der er oplyst på seddlen.
Avatar billede DenForvirrede Nybegynder
01. november 2011 - 10:51 #6
Er du sikker? Kan jeg afhente den i dag?
Avatar billede jokkejensen Novice
01. november 2011 - 11:02 #7
Nej, men det er lykkedes mig alle de gange jeg er kommet hjem til sådan en seddel, det er selvfølgeligt afhængigt af personalet.

Men der kører jo en postmand rundt i kvarteret med din pakke, han skal selvfølgeligt lande på posthuset med pakkerne først - Husk billede ID.
Avatar billede DenForvirrede Nybegynder
01. november 2011 - 11:03 #8
Okay, mange tak :) Jeg smutter på posthuset en gang i eftermiddag så. De lukker kl. 16, så tror du han har afleveret pakkerne kl. 15?
Avatar billede jokkejensen Novice
01. november 2011 - 11:20 #9
ja, lad være med at komme 15:59 i hvert fald :) - så bliver du smidt ud :)
Avatar billede DenForvirrede Nybegynder
01. november 2011 - 11:36 #10
Tak for tippet, det prøver jeg! :)