Avatar billede Chr91 Nybegynder
01. november 2011 - 13:50 Der er 5 kommentarer

Dropdown menu i IE7 virker ikke?

Hej.

Kører XP og IE7, men når jeg f.eks. går ind på jp.dk hjemmeside, og vil vælge noget fra en drop down menu så virker det ikke?

Tænkte på om der er nogle specielle indstillinger i IE eller add ons? Synes ikke rigtig jeg kan finde noget da jeg selv lige søgte..

Mvh
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. november 2011 - 19:36 #1
Opgrader til IE8 da denne kører mere stabilt, og har færre huller i sikkerheden og prøv så igen.
Avatar billede Chr91 Nybegynder
02. november 2011 - 11:03 #2
Tak, det vil jeg prøve.
Avatar billede L4gg_dyr3t Nybegynder
02. november 2011 - 12:49 #3
Har selv IE 7 og det virker findt når jeg går ind på drop down menuen på jyllands postens hjemmeside og jeg har ingen specielle indstillinger eller add ons, så det lyder lidt mærkeligt!

Har du java? for hvis ikke, kan det måske give problemer når du går ind på navigationsbar der bruger javascript - ligesom jylland posten bruger.

Dette vil dog ikke påvirke links i menuen, men gøre at menuen ikke dropper links ned når du holder musen over menuen.
Avatar billede Chr91 Nybegynder
02. november 2011 - 15:23 #4
Har fundet problemet. Det var en security opdatering for IE7 som lavede fejlen.
Avatar billede johnstigers Seniormester
02. november 2011 - 15:52 #5
Så du gjorde lige din browser lidt mere usikker og fjernede opdateringen?