Avatar billede niklas1 Nybegynder
01. november 2011 - 23:04 Der er 1 kommentar og
1 løsning

"Kontakt"-formular

Hey Eksperter!

Jeg søger en som vil være hjælpsom med at lave en "kontaktformular", til et nyt spændende projekt jeg er igang med.
jeg er ved at lave en portal for fotoevents.

Jeg skal bruge en "kontakt"formular, som egentlig er en slags ansøgningsformular.

Den skal indholde:

Navn
Alder
Postnr. & By.
Hjemmeside (skal ikke være obligatorisk) **
og en boks hvor der står "Jeg er: " og så skal der være en dropdown hvor man kan vælge mellem: FOTOGRAF, MODEL, eller Make-up artist.
og så en : "Min erfaring" hvor man kan vælge: "Nybegynder, Semi pro eller professionel"

og så en "kommentar"boks, hvor man kan skrive sin begrundelse for at man skal være en del af vores team.

Og så en "send" knap, som så sender alle oplysningerne til min email..

Kontakt@eightynine.dk ..

På forhånd tak..

//Niklas
Avatar billede Janninho93 Nybegynder
05. november 2011 - 21:53 #1
Email sendt
Avatar billede niklas1 Nybegynder
18. februar 2012 - 14:18 #2
lukket