Avatar billede Gradsalesa Nybegynder
05. november 2011 - 14:36 Der er 4 kommentarer

Intel i7-processor 920 driver

Hej! :)

Jeg kan ikke finde den nyeste driver til min: Intel i7-processor 920 (2,66 GHz, 8 MB cache, 4,8 GT/sek.) Nogen der kan hjælpe mig? :)

mvh Thomas.
Avatar billede haverslev Novice
05. november 2011 - 14:43 #1
Hvad skal du bruge en Intel i7 driver til ?
Mener du ikke driver til dit bundkort ?
Hvis ja, så skal du hente alle drivere på bundkort producentens hjemmeside  - under det styresystem du vil installere.
Avatar billede Gradsalesa Nybegynder
06. november 2011 - 11:56 #2
Okay.. jeg har vist ikke så meget forstand på det, som jeg troede. Jeg var ret sikker på at man skulle bruge en driver til sin Processor liegsom til fx grafikkort, men det er måske forkert? :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. november 2011 - 12:07 #3
Det skal man ikke :)
Avatar billede haverslev Novice
06. november 2011 - 18:40 #4
Der skal ikke bruges driver, til selve Processoren, men derimod så er det bundkortdriveren der sørger for at cpu`en "snakker" med resten af hardwaren der er på bundkortet.
Deudover så skal de enkelte enheder have en driver, det være sig Grafik, netkort, trådløs netkort, lyd, kortlæser osv.