Avatar billede Mrbatman Novice
06. november 2011 - 19:24 Der er 1 kommentar og
1 løsning

CD/DVD drev vil pludselig ikke læse dvd-film..

Jeg har fået et problem med mit cd/dvd-drev.
Når jeg sætter en dvd-film i drevet melder pc´en at der ikke er nogen cd i drevet, men hvis jeg sætter en musik-cd i drevet virker den fint... Fejlen er kommet pludseligt... min pc er ca. ½ år gammel, så det kan vist ikke passe at den er slidt op...(bruger ikke drevet ret meget..)
Jeg har prøvet at fjerne drevet fra Enhedshåndteringen, og installere det igen, men uden held... :-(

Håber nogen kan hjælpe med/kender til dette problem..

Info.
Windows 7, Acer Aspire M3910
Avatar billede poko1 Ekspert
06. november 2011 - 19:49 #1
Avatar billede Mrbatman Novice
07. november 2011 - 17:17 #2
dette løste desværre ikke problemet... :-S

/Batman