Avatar billede pemo123456 Novice
07. november 2011 - 20:20 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

sikkerhedskopi (løbende spejl) - hvilket program?

Hej eksperter

Jeg er på udkig efter et godt program til backup af udvalgte filer fra min computer. Jeg har tidligere prøvet memeo, men er ikke specielt glad for den måde, mine filer bliver gemt på. Det jeg er på udkig efter, skal kunne lave et spejl af mine filer, således at jeg kan tilgå filerne direkte, som hvis de lå det oprindelige sted. Det vil være en lille bonus, hvis programmet kan håndtere backup fra flere computere, således at filerne opdateres på begge computere, hvis der arbejdes fra 2 forskellige computere. Og så skal det selvfølgelig heller ikke koste en formue! :-)
Avatar billede Spotgun Seniormester
07. november 2011 - 20:32 #1
Jeg har gode erfaringer med Super Flexible File Synchronizer
http://www.superflexible.com/download.htm
Avatar billede wjens Guru
07. november 2011 - 20:37 #2
Hvis det er backup fra en computer til en anden du ønsker, så overvej dropbox.com - fungerer fint. Laver et spejl af filer mellem to eller flere computere, og giver dermed også en backup. Er gratis med mindre du har store mængder af filer.

Virker ikke, hvis du vil lave backup til en usb-harddisk eller lignende.
Avatar billede kurt54 Ekspert
07. november 2011 - 22:46 #3
Microsoft Synctoy kunne være en mulighed, dog kun hvis du kører windows.
Avatar billede pemo123456 Novice
11. november 2011 - 14:31 #4
Hej

Tak for hjælp. Har kigget lidt på jeres forslag, men det jeg kan læse mig til, så er det ikke lige dem, jeg er på udkig efter. dropbox.com gør egentlig det, jeg er på udkig efter, men da jeg også skal have mine billeder backup'et, så er 2 gb ikke nok.

Mvh pemo