Avatar billede ValentinSH Nybegynder
08. november 2011 - 14:30 Der er 3 kommentarer

Søger "IT-Nørd"

IT-medarbejder til freelance/Studiejob søges! Jeg leder efter en "IT-nørd," der kan hjælpe mig med, at få en hjemmeside op at kører.

Arbejdet består i at:
Opbygning af hjemmeside(Shop,søgemaskine osv.)
Hvordan man markedsføre sig bedst, nemmest og biligst på nettet.

Kontakt:

Valentinsh@gmail.com
Avatar billede Dal7400 Nybegynder
13. november 2011 - 15:54 #1
Hej,

Har sendt en mail til dig!
Avatar billede danco Nybegynder
14. november 2011 - 22:31 #2
Du er meget velkommen til at kontakte mig med yderligere information omkring dine ønsker/krav til fysisk tilstedeværelse mv.
Jeg tilbyder gerne min arbejdskraft som freelance til studerendes priser ;-)
Avatar billede computerlab Nybegynder
25. december 2011 - 20:06 #3
Har du fundet en person?