Avatar billede pezz Novice
09. november 2011 - 07:49 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Søger webhotel med imagemagick (php-imagick)

Jeg skal bruge et godt, stabilt webhotel, som tilbyder PHP med php-imagick extensionen (ikke den der køres via. exec). Skal være minimum version 2.2.1.

Eneste jeg har fundet indtil videre er webbot.dk, men vil gerne have lidt alternativer. Er der nogen Eksperter der kender til nogen?
Avatar billede micma18_ Nybegynder
09. november 2011 - 10:02 #1
Bare af interesse... :-) Kan den noget smart, som noget andet ikke kan?
Avatar billede reupke Nybegynder
09. november 2011 - 13:31 #2
Vores 2.0 webhoteller har adgang til php-imagick som standard.
Avatar billede reupke Nybegynder
09. november 2011 - 13:32 #3
Dvs. NETsite - http://www.netsite.dk/
Avatar billede pezz Novice
09. november 2011 - 14:10 #4
Tak Reupke, jer havde jeg ikke set før :) Tilbyder I evt. også SSL, shared SSL el. wild-card SSL? Hvis ja, priser?
Avatar billede pezz Novice
09. november 2011 - 14:10 #5
@micma18_: Ja, meget mere end f.eks. gd. GD virker primitiv ved siden af.
Avatar billede reupke Nybegynder
10. november 2011 - 10:52 #6
Ja, SSL er også muligt. Det koster 60,-/mdr. + moms + certifikatet. Kontakt os gerne direkte for nærmere information.
Avatar billede pezz Novice
24. november 2011 - 00:20 #7
Smid et svar reupke :)
Avatar billede reupke Nybegynder
24. november 2011 - 12:58 #8
Besvaret :)