Avatar billede simonknudsen Nybegynder
12. november 2011 - 18:17 Der er 5 kommentarer

Windows Update i fejlsikret tilstand.

Hej med jer,

Jeg har netop købt en helt ny computer til 12000,-
Men på trods af prisen kan jeg desværre ikke prale med det et godt køb :s

I går foretog den en update da jeg slukkede PC'en. Midt i processen mister vi desværre strømmen herhjemme og da jeg skal starte op igen kommer der blot en blå skærm frem når jeg logger ind.

Når jeg åbner i fejlsikret tilstand kommer der en boks frem hvor den skriver hent opdatering. Problemet er bare når jeg trykker sker der ingenting.

Åbner jeg Windows Update sker der igen ingenting.
Kan se i joblisten at programmet starter men kort til efter lukker det ned igen.

What to do? Kan jeg få åbnet Windows Update og få installeret den missede opdatering?

Med venlig hilsen
Simon Knudsen

Ps. jeg har prøve, at gendanne systemet men der er desværre ikke blevet lavet et en så det er lidt svært.
Avatar billede Slettet bruger
12. november 2011 - 20:43 #1
Du skal nok gå ind på Microsoft hjemmeside og downloade servicepack 1 og installere den selv.
Ps, du skal vist lukke det identiske spørgsmål.
Avatar billede Slettet bruger
12. november 2011 - 20:48 #2
Glem den Ps. :)
Avatar billede 220661 Ekspert
12. november 2011 - 22:33 #3
Kan den komme op og køre i fejlsikeret med netværk, uden du vælger at hente opdatering?
Avatar billede simonknudsen Nybegynder
27. november 2011 - 19:59 #4
ja og tror også jeg fandt frem til problemet.
Det var en G19 driver der ikke fungerede så godt. :)
Avatar billede 220661 Ekspert
27. november 2011 - 21:11 #5
skal vi lukke tråd?