Avatar billede madsfaerge Praktikant
17. november 2011 - 13:17 Der er 2 kommentarer

nyt lydkort

Hej

Har en utroligt irreterende fejl med mit battlefield 3 det er dog kun i multiplayer delen problemet opstår. fejlen består i at efter 15 minutters spil i multiplayer delen fryser min computer fuldstændigt og samtidigt kommer der en brumme lyd fra mine højttalere. er nu kommet frem til at fejlen ligger i mit onboard realtek lydkort, eller driveren dertil.

jeg skal derfor ud og investere i nyt lydkort og er interesseret i at høre hvad jeg skal købe og hvor jeg får det bedste til prisen.

De eneste krav jeg har er at det skal have optisk/toslink indgang og skal self. kunne afspille lyden i mindst ligeså god kvalitet som mit onboard lydkort.

På forhånd tak

Mads
Avatar billede Blandy Praktikant
17. november 2011 - 14:36 #1
Kan du ikke bare afinstaller den gamle driver, og så fjerne lyd enheden fra enhedshåntering og så genstarte.

Se om windowds ikke selv finder en middlertidig driver der virker. Det plejer at giver et svar.
Avatar billede madsfaerge Praktikant
15. februar 2012 - 08:03 #2
Har prøvet ovenstående flere gange uden held, tak for forslaget anyway.

Mangler stadigvæk et lydkort