Avatar billede krelle98 Nybegynder
17. november 2011 - 14:09 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Catalyst Control Center vil ikke åbne.

Hej alle.

Jeg har en pc med Windows 7 og et Radeon HD 5700 Series grafikkort, men her for nylig ville jeg tjekke hvilket nummer kortet præcist er. Jeg ville bruge AMD's eget program "Catalyst Control Center", som ligger i den menu der åbner når jeg højreklikker på skrivebordet. Men det vil ikke åbne.
Jeg har afinstalleret programmmet 2 gange men uden held.
Håber på lidt hjælp!
Avatar billede Slettet bruger
17. november 2011 - 14:46 #1
til 32 bit er det denne her

http://sites.amd.com/us/game/downloads/Pages/radeon_win7-32.aspx

men

hent slimdrivers og lad den gøre det for dig

det kan jo være noget med chipset og andre drivere også

husk slimdrivers ikke update den koster penge

http://www.driverupdate.net/

m.v.h
Avatar billede krelle98 Nybegynder
17. november 2011 - 19:09 #2
Jeg har afinstalleret det hele og installeret igen, og opdateret alle drivers men stadig uden resultat.
Avatar billede Slettet bruger
18. november 2011 - 07:30 #3
geninstaler dit styresytem - der er en alvorlig fejl et eller andet sted i den

m.v.h
Avatar billede krelle98 Nybegynder
22. november 2011 - 17:48 #4
Kan jeg godt det, med Windows 7, uden at miste noget?
Avatar billede Slettet bruger
23. november 2011 - 07:29 #5
har du noget valg ???

den vil ikke køre optimalt

hvis du har billeder og andet liggende på den så læg det på andet medie imens

når man geninstallerer styresystemet skal alt lægges ind igen fra nyt

eller sæt graffikkortet i en anden maskine og prøv om det ikke er det der er fejlen

m.v.h
Avatar billede krelle98 Nybegynder
24. november 2011 - 16:19 #6
Jeg er i tvivl om det er så nødvendigt, jeg mener jeg kan stadig hente opfateringer og installere dem, og kortet virker da.
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2011 - 08:05 #7
jamen din pc virker så perfekt
så der er ikke noget problem

jeg kan kun vise dig nogle forslag men om du vil følge dem er jo din hovedpine

jeg skriver heller ikke det er den færdige løsning men for ikke at bruge dage på det er det ofte den eneste vej

der kan da være andre ting der udbedrer den

hent burn in test og lad os se hvad den skriver
sæt en tilfældig cd i drevet udner test

http://www.passmark.com/products/bit.htm

hent den her

http://www.passmark.com/download/bit_download.htm

m.v.h
Avatar billede krelle98 Nybegynder
26. november 2011 - 21:31 #8
Jeg hentede den almindelige version og kørte den, den sagde: "Passed" jeg tror og under event log står der: SSE4a test(s) selected, but CPU feature not detected.
Avatar billede krelle98 Nybegynder
01. december 2011 - 17:20 #9
Jeg hentede den almindelige version og kørte den, den sagde: "Passed" og under event log står der: SSE4a test(s) selected, but CPU feature not detected.
-Det gav vist lide mere mening.:-D
Avatar billede Slettet bruger
02. december 2011 - 07:30 #10
hvad er det med cpu feature ikke detected
Avatar billede krelle98 Nybegynder
02. december 2011 - 08:01 #11
Jeg aner det ikke, men jeg har vist ikke oplevet problemer med cpu'en
Avatar billede krelle98 Nybegynder
22. marts 2012 - 16:26 #12
.