Avatar billede RasmusSOlsen Nybegynder
21. november 2011 - 18:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Bookingsystem til yogaklasse

Hej Eksperter. Jeg søger en der kan strikke et booking system sammen til en nystartet yogaklasse. Jeg tænker det skal være noget i stil med det her; http://www.hamsayoga.dk/SKEMA_yogaundervisning.php , det må meget gerne være sådan at jeg selv nogenlunde nemt kan ændre på layoutet mht. farver. Mit budget er ikke voldsomt stort, men hvis det er noget du kan hjælpe med er jeg spændt på at modtage dit tilbud :).

Dette er den side det skal laves til; http://lotusyoga.dk/lotusyoga/index.html
Avatar billede webweaver Praktikant
21. november 2011 - 19:13 #1
Hej Rasmus

Du kan gå ind på min hjemmeside og skrive mig en mail eller sende din emailadresse via en privatbesked herinde på eksperten til mig. Så skal jeg nok kigge på et tilbud til dig.

Fortsat god dag :)
Avatar billede knmuel1 Nybegynder
23. november 2011 - 21:35 #2
Hej ,
Jeg har tjekked dit hjemmeside.
Jeg kan konvertere dit nuværende websted til et CMS, hvor jeg kan oprette en booking system i stedet.Du kan også administrere alle inholdet i et sådant system.
Hvis du skriver til mig at info@ronplex.com, kan vi diskutere videre på den opgave.
Jeg leverer høj kvalitet til rimelige priser.
Vh
Avatar billede RasmusSOlsen Nybegynder
15. december 2011 - 09:14 #3
det blev for dyrt