Avatar billede obix Nybegynder
21. november 2011 - 20:38 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Har brug for en liste over råvarer samt indhold af fedt osv.

Hejsa.

Jeg har brug for en liste over samtlige råvarer der bruges til madlavning samt hvad de har af indhold af fedt/energi osv.

Jeg har hørt man kan finde en xml eller lignende der indeholder det men er der nogler eksperter der ved hvorfra den fil kan hentes?

På forhånd tak.
Obix.
Avatar billede danish Nybegynder
21. november 2011 - 22:10 #1
Avatar billede obix Nybegynder
22. november 2011 - 07:56 #2
Hmm ja det ser da fint ud. Tak for det.