Avatar billede wolfcas Nybegynder
22. november 2011 - 13:02 Der er 13 kommentarer

Kamera overvågning

Hej alle

Hvis jeg nu gerne vil have 4 kameraer til at overvåge mit hus udendørs og indendørs. Jeg vil gerne have optaget det, og jeg vil gerne have besked over SMS med billede, hvis nu der er bevægelse. Jeg vil også have mulighed for at kunne se live med både android og iPhone.
Jeg kunne evt også tænke mig at de kunne reagere på Varme (PIR) ...
Hvis jeg skulle finde en alt i en løsning til fornuftige penge, som rent faktisk optager i god kvalitet, er de rså nogen af jer der har nogle forslag/erfaringer?

Er også i tvivl om der skal være noget ip eller noget andet. Det er blot vigtigt at det bliver lavet digitalt i sidste ende.. Og så jeg kan tilgå det fra internettet.

På forhånd tak
Avatar billede michael_stim Ekspert
22. november 2011 - 13:19 #1
http://www.destogroup.dk/products-page/pakkeloesninger/8-kanals-dvr-maskine-med-4-kameraer/

Evt. opgradere udendørs med:
http://www.destogroup.dk/products-page/overvaagningskamera/kamera1/doom-kamera-sony-linse-i-metal-med-zoom-fokus-og-ir/

Det er bare at lægge forskellen på kamerapriserne oven i pakkeprisen.

OBS. kan ikke sende SMS med billede, kun mail. Er man teknisk kan man selvfølgelig sende den mail til en sms-gateway. Ellers ring, så finder vi ud af noget.
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2011 - 14:15 #2
http://www.computercity.dk/Search/Search.aspx?sw=swann&searchType=product#

hvis den ikke vises korrekt så søg under SWANN

m.v.h
Avatar billede michael_stim Ekspert
22. november 2011 - 14:23 #3
#2

For guds skyld ikke Swann... Og det er ikke noget jeg bare siger, for at sælge mit eget. De har en ussel kvalitet, og vi har tit skiftet Swann ud med vores udstyr.
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2011 - 14:55 #4
ok men den holder nok ikke i byretten

det her er en løsning jeg bruger i sommerhytten hvor der ikke er meget lys - fremragende billeder der kommer i kaseen - det krøver faktisk ikke mere lys en 1 lux liegsom et stearin lys
så slå lige den

http://the-gadgeteer.com/2007/10/02/swann_digital_private_eye/
Avatar billede michael_stim Ekspert
22. november 2011 - 15:01 #5
0 lux, er det OK ;o)
Avatar billede michael_stim Ekspert
22. november 2011 - 15:06 #6
#4
"ok men den holder nok ikke i byretten". Tro mig, det gør den.

Desuden tror jeg ikke det er det opretter søger. Tror det er mere video og ikke stilbilleder. Men opretter kan jo kontakte mig, hvis du er interesseret.
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2011 - 15:21 #7
http://www.eksperten.dk/faq#faq-9-7

næh du gør ikke noget forkert men det er lige på kanten

det er jo ikke meningen at firmaer skal favorisere egne produkter
men hvis det er bedre er jeg lige glad
Avatar billede Lindsen Nybegynder
22. november 2011 - 15:43 #8
Bare til oplysning:

Det er ikke lovligt at overvåge privat grund(egen grund)!

så undersøg lige reglerne inden du begynder overvågning af din grund udenfor.
Avatar billede michael_stim Ekspert
22. november 2011 - 15:47 #9
Man får jo mange gange hvad man betaler for. Men når Swann er dyrere end mine produkter og SLET ikke holder samme standard, bliver jeg nød til at sige fra ;o) Aller helst ville man jo gerne have et såkaldt fisheye:

http://www.youtube.com/watch?v=QJLEwmbuulo&feature=related
Avatar billede michael_stim Ekspert
22. november 2011 - 15:50 #10
Avatar billede Slettet bruger
22. november 2011 - 16:00 #11
jeg forstår egentlig ikke at compuercity så bruger swann hvis der er sådan noget skidt - besynderligt

næste gang jeg skal bruge noget må jeg lige forespørge om de ikke skal gå over til jeres produkter hvis de ER så meget bedre som du skriver

men nu er det jo heller ikke dig og mig der skal bruge det men spørgeren og ham skal vi ikke glemme
nok om det
Avatar billede michael_stim Ekspert
22. november 2011 - 18:47 #12
#11
Der er så meget kvinder ikke forstår ;o)

Nej, men du ved lige så godt som mig, at bare for at et produkt(sortiment/mærke) er stort, og Swann er stort, er det ikke ensbetydende med at det er godt. Faktum er at jeg HAR snakket med Computercity, men de havde kontrakt med Swann. Og som jeg forstod det, blev den ikke forlænget.

Jeg er ikke i tvivl om at du er bedre end mig til så meget andet, men lige inden for det her emne, så ved jeg hvad jeg snakker om, og prøver bare at give opretter den bedst mulige hjælp.

Færdigspammet for min del, i denne tråd. Melder mig ud og opretter kan kontakte hvis han/hun behøver hjælp.
Avatar billede wolfcas Nybegynder
25. november 2011 - 18:08 #13
Nå jeg har kigget lidt på det.

Tusind tak for alle jeres indlæg!!!!

Jeg tror jeg kigger lidt i retning af michael_stim.. Noget med noget DVR og nogle kameraer.

Wolfcas :)