Avatar billede Tinap_87 Nybegynder
23. november 2011 - 10:45 Der er 5 kommentarer

Forstørret billed på min skærm

Hej.
Jeg har en Dell Studio bærbar pc og den har altid fungeret fint. Men da jeg åbnede den i dag havde den ændret størrelsen på skærmen, så alting er blevet større end det plejer. Jeg har forsøgt at genstarte og jeg har forsøgt at ændre skærmopløsningen og jeg har forsøgt at med Ctrl (+) og (-), men intet har virket.
Hvad kan der være sket og hvordan kan jeg gøre det normalt igen??
23. november 2011 - 11:11 #1
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?
Avatar billede Tinap_87 Nybegynder
23. november 2011 - 12:19 #2
Beklager. Det er windows vista.
Avatar billede vejmand Juniormester
23. november 2011 - 12:31 #3
Måske: Ctrl + Brug Scroll-hjulet på musen
Avatar billede L4gg_dyr3t Nybegynder
23. november 2011 - 15:45 #4
Hvis det ikke hjælper at ændre skærm opløsningen og du har genstartet så er du nok nød til at download grafik driveren til din computer fra din fabrikant via internetet eks. fra Acer eller HP's hjemmeside under support.
Avatar billede Tinap_87 Nybegynder
24. november 2011 - 11:06 #5
Mange tak for hjælpen, men det endte med at computeren selv kom med løsningen da den fandt ud af at den ikke havde det optimalt. Det var nogle problemer med skærmopløsningen som jeg åbenbart ikke selv kunne løse, men computeren hjalp og nu har den det godt igen.